nagłówek Reklamy Świetlne - Łódź

Reklama to strzał w dziesiątkę ..

Bez reklamy nie ma biznesu, każde działanie musi być wsparte odpowiednim marketingiem, działaniem dającym szanse zaistnienia na rynku. Poniżej prezentujemy artykuły, które mają na celu przybliżenie problematyki związanej z reklamą zewnętrzną. Mogą się one okazać pomocne zarówno dla osób szukających dla siebie odpowiedniej formy oznakowania graficznego jak również osób zajmujących się reklamą zawodowo. Zapraszamy do czytania, oraz do przesyłania swoich uwag czy pomysłów na własny artykuł o reklamie. (pisz na rekom@wp.pl)

Firmom i osobom prowadzącym działalność w branży marketing i reklama oferujemy możliwość publikowania własnych artykułów posiadających link zwrotny do swoich stron. Warunkiem jest sensowny, ciekawy artykuł, oraz zgoda na wzajemne linkowanie między naszymi stronami.

Dotrzeć z informacją

09.03.2015
Informacja aby była czytelna i dotarła do odpowiedniego odbiorcy musi być pokazana w sposób ciekawy ale jednocześnie prosty w odbiorze. Przerost formy nad treścią z regóły przynosi odwrotne do oczekiwanych rezultaty, informacja ginie w gąszczu ozdobników. Treści reklamowe powinny być formułowane krótko, zwięźle, trafiać do przechodniów zwracać ich uwagę, budzić zainteresoanie. ...cdn

Mosiądz w reklamie podświetlanej

10.01.2015
Nie tylko tradycyjne materiały takie jak pcv czy pleksi znajdują zastosowanie w reklamie podświetlanej. Doskonale sprawdzają się tutaj również płyty kompozytowe dibond oraz metale nieżelazne takie jak aluminium i mosiądz. Reklamy wykonane z blachy mosiężnej to świetny sposób na dobrą, atrakcyjną i wyjatkowo trwałą formę oznakowania przestrzennego. Mosiądz to metal stosunkowo miękki, doskonale nadaje się do obróbki. Wystarczająco plastyczny a jednocześnie trwały i odporny na uszkodzenia, to zalety tego materiału. W reklamie mosiądz wykorzystywany jest od dawna, wiele liter przestrzennych, ozdobnych plafonów czy ornamentów spotykamy na co dzień zwłaszcza na reprezentacyjnych ulicach naszych miast. Mosiądz od dawna kojarzony jest z reklamą ekskluzywną, która znajduje zastosowanie w obiektach ważnych dla życia społecznego czy kulturalnego: budynki administracji państwowej, muzea, teatry. Reklamy wykonane z mosiądzu mozna kształtować stosując odpowiednią technologię obróbki poprzez szlifowanie i polerowanie na nakładaniu patyny kończąc. Praktycznie każdy typ liter z mosiądzu jest atrakcyjny i ciekawy wizualnie. Zarówno litery patynowane (stare złoto ), jak również polerowane na lustrzaną złotą barwę to niezawodne i bardzo atrakcyjne rozwiązania.

Jakość reklamy a jej cena

06.12.2014
Ludzie, którzy "siedzą" w reklamie zewnętrznej dobrze wiedzą, że jakość reklamy zarówno tej podświetlanej jak również zwykłego oznakowania graficznego w głównej mierze zależy od jakości materiałów użytych do produkcji. Poza tym na jakość wpływa również stopień doświadczeń i praktyki nabytej w okresie działalności firmy na rynku. Chciałbym jednak zająć się głównie tematem jakości, czy atrakcyjna cena jaką oferują za litery czy kasetony wszelkiego typu aukcje internetowe to cena za którą idzie również jakość reklamy.Przy produkcji większości reklam świetlnych wymagane jest użycie odpowiednich materiałów, nie da się zastąpić materiału o odpowiednio dobranych parametrach wytrzymałościowych, innym tańszym ale nie spełniającym odpowiednich norm. Jako przykład może posłużyć coraz częściej spotykany na mieście obraz kasetonów frezowanych z dibondu, które w tajemniczy sposób zmieniają swój pierwotny wygląd i kształt. Pod wpływem naprężeń i promieni słonecznych gładka i prosta dotychczas powierzchnia zaczyna falować i ulegać zniekształceniom. Efekt i powód jego wystąpienia dla nas, ludzi żyjących z reklamy zewnętrznej oczywisty, oszczędność na grubości płyty dibond lub zastosowanie płyty typu pseudo dibond. I pytanie z jednej strony do klienta kupującego taniej o sto czy dwieście złotych, czy było warto? Czy taką właśnie reklamę sobie wymarzył? Z drugiej strony refleksja do „twórcy” czy naprawdę chodzi tylko o zainkasowanie kolejnej sumki bez oglądania się za siebie, bez zastanowienia się czy warto wciskać klientom chłam, czy może to po prostu brak wiedzy i umiejętności. Przykłady zniekształconych reklam (powyginanych od promieni słonecznych, pourywanych przez zastosowanie profili o zbyt małej grubości czy nieodpowiednim przekroju) zdarzają się zadziwiająco często. Reklama zewnętrzna to branża w której zawiera się zarówno artyzm, sztuka ale również a może przede wszystkim technologia. Jak mówi stare przysłowie „nie wszystko złoto co się świeci” nie każda reklama jest tak dobra jak tania, produkt branży reklamowej musi być trwały i efektowny, przesadne oszczędności kończą się zakupem czegoś czego już po miesiącu czy pół roku zdecydowanie nie będzie można nazwać reklamą. Nie chcę tu pisać, że nie można zrobić dobrej, taniej reklamy bo to nie do końca prawda, chodzi tylko o to żeby zwrócić uwagę na coraz częściej pojawiający się w przestrzeni miejskiej obraz reklam nie spełniających istotnych dla reklamy norm technicznych i przede wszystkim stylistycznych.

Podświetlenie w reklamie zewnętrznej

30.11.2014
Od reklamy wymagamy efektownego stylu, pragniemy żeby oznakowanie graficzne naszej firmy czy jakiegokolwiek innego miejsca wykonywania przez nas działalności wyróżniało się oryginalnym atrakcyjnym designem. Można taki efekt osiągnąć w różnoraki sposób, jednak kluczowym elementem reklamy powinna być czytelność o każdej porze dnia, zarówno w dzień jak i w nocy, przy dobrej i złej pogodzie. Odpowiednie podświetlenie to kluczowy element dobrej reklamy zewnętrznej, wydatnie wpływający na jej odbiór przez potencjalnych klientów czy zwyczajnych przechodniów. Źródła światła stosowane obecnie w reklamie świetlnej to nowoczesne, trwałe i energooszczędne rozwiązania zapewniające długotrwałe bezawaryjne działanie liter czy kasetonów podświetlonych w ten sposób. Diody led, bo o nich tu mówimy pojawiły się w szerokim użytku od początków dwudziestego pierwszego wieku. Zdobyły od razu duże zastosowanie w reklamie wypierając tradycyjne podświetlenie świetlówkami czy też wyjątkowo energochłonne neony. Litery przestrzenne wykonane z pleksi i aluminium, kasetony reklamowe, litery z mosiądzu te wszystkie rozwiązania jeszcze bardziej zyskały na atrakcyjności, przy swoim nowoczesnym designie zyskały wreszcie dobre, trwałe i oszczędne źródło światła. Przy zastosowaniu diod w literach blokowych zużycie energii elektrycznej zmniejszyło się nawet niemal dziesięciokrotnie, co stanowi wyraźne oszczędności w rachunkach za prąd na przestrzeni wielu lat użytkowania reklamy. W przypadku kasetonów reklamowych w zależności od ich powierzchni i kształtów oszczędność zużycia energii elektrycznej jest znacznie mniejsza, kaseton wymaga dobrego, silnego źródła światła i niejednokrotnie należałoby instalować znacznie więcej diod led aby uzyskać pożądany efekt, wówczas może okazać się, iż zastosowanie zwykłych świetlówek liniowych staje się równie opłacalne. Dioda led wymaga zastosowania źródła prądu o napięciu 12V, stosuje się więc specjalne zasilacze przetwarzające napięcie do napięcia wymaganego w instalacji z diodami. Zasilacze posiadają zabezpieczenia przeciążeniowe, zwarciowe czy termiczne za niską cenę oferują wysoką niezawodność, trwałość i bezpieczeństwo użytkowania. Reklama świetlna stała się bardziej dostępna, rachunek za zużycie energii elektrycznej przestał odstraszać - napis 7-10 liter wysokości 30-40 cm to zużycie jak w przypadku żarówki 60W. Możemy wreszcie zakupić atrakcyjne rozwiązanie będące oszczędne i tanie w długoletnim użytkowaniu.

Rekom Łódź reklamy świetlne

2017 by Rekom - teksty o reklamie świetlnej